Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketi yeni ismiyle büyümeye devam ediyor!

  • Konbuyu başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi
A

Admin

Yönetici
Yönetici
Tarım Kredi Marketleri, Türkiye genelindeki faaliyetlerini yeni bir vizyonla sürdürüyor. Ülkenin en yaygın market zincirlerinden biri olan Tarım Kredi, genç tüketicilere daha yakın olmak ve değişen müşteri profiline uyum sağlamak amacıyla ismini değiştirme kararı aldı. Yeni dönemde marketler, “KOOP” markası altında hizmet verecek. Tarım Kredi Kooperatif Marketleri Genel Müdürü Varol Halepli, yaptığı açıklamada, zincirin 4 bin 500 satış noktasına ulaştığını ve İstanbul’da 391 mağazayla faaliyet gösterdiklerini belirtti. Halepli, yeni marka ve strateji ile özellikle gençlere hitap etmeyi, ürün çeşitliliğini bu doğrultuda artırmayı hedeflediklerini söyledi. Markanın en önemli farklılığı ise üreticiyle olan güçlü bağı olarak öne çıkıyor. Yüzde 100 çiftçi marketi olduklarını vurgulayan Halepli, “Halkımız doğallığa ve güvene önem veriyor. Tüketicinin üreticiden doğrudan ürün alması bizim en büyük avantajımız” ifadelerini kullandı. Zaman zaman zararına satış yaparak hem çiftçiyi hem de tüketiciyi desteklediklerini aktaran Halepli, temel gıda ve süt ürünlerinde tamamen yerli üretime yöneldiklerini ve ithal ürün yerine yerli ürün tercih ettiklerini belirtti. Ayrıca, 2024’ün başından itibaren ürünlerin yüzde 65’inin şirket iştirakleri tarafından üretildiği bilgisini paylaştı. Tarım Kredi Marketleri, yeni adı “KOOP” ile genç tüketiciye yönelik atılımını hızlandırarak hem yerli üreticiye destek vermeyi hem de tüketiciye uygun fiyat ve kaliteli ürün sunmayı sürdürecek. (Gerçekgündem)
 
Geri
Üst