A
Admin
Yönetici
Yönetici
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs ürün grubuna odaklı hizmet verecek yeni bayi ve yetkili servis ağı yapılanması ile Türkiye genelinde büyük bir dönüşüme imza atıyor. 2021 yılında küresel olarak Daimler AG’den ayrılan Daimler Truck AG’nin global stratejisi doğrultusunda Mercedes-Benz Türk bayi ve yetkili servis ağı da tamamen kamyon ve otobüs müşterilerine özel hizmet sunacak şekilde yeniden yapılandırılıyor. Dönüşüm Süreci Hızla Devam Ediyor Konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Mercedes-Benz Türk İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün, kuruluşlarının Türkiye'ye olan katkısını üretim, ihracat ve geniş bayi ağıyla sürdürdüklerini belirtti. Müşteri odaklı dönüşüm sürecinin tamamlandığında, 3,5 milyar Türk Lirası'nı aşkın yatırıma imza atacaklarını ve hizmet kalitelerini artırarak insan kaynağına yatırım yapacaklarını vurguladı. Yeni Yatırımlar ve Genişleme Türkiye'nin ağır ticari araç sektörünün lideri Mercedes-Benz Türk, bayi ve yetkili servis ağı yapılanmasında köklü bir yenileme sürecine girdi. Daimler Truck AG'nin global vizyonuyla uyumlu olarak başlatılan dönüşüm, 2023'te temelleri atılarak yeni yatırımlar ve genişleme çalışmalarıyla hızla devam ediyor. Müşteri Odaklı Hizmet Anlayışı Süer Sülün, Türkiye genelindeki geniş bayi ve yetkili servis ağlarının ülkeye sağladığı katkıya vurgu yaparak, bu dönüşüm sürecinde bayi ağının kamyon ve otobüs müşterilerine odaklanacağını belirtti. Bayi ağındaki yatırımların yanı sıra insan kaynağına yapılan yatırımlarla da hizmet kalitesini artıracaklarını ifade etti. İnsan Kaynağına Yatırım Mercedes-Benz Türk Bayi Ağı ve İş Geliştirme Direktörü Can Balaban, dönüşüm sürecinin sadece fiziki yatırımlarla değil aynı zamanda insan kaynağına, süreçlere ve sistemlere yapılan yatırımlarla desteklendiğini vurguladı. 3,5 milyar Türk Lirası'nı aşkın yatırım yaparak sektörde öncü bir konuma gelmeyi hedeflediklerini belirtti. Dijitalleşme ve Verimlilik Mercedes-Benz Türk, Daimler Truck AG iş birliğiyle servis süreçlerinde dijitalleşme adımları atarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Türkiye'ye özel olarak geliştirdikleri Servis Takip Sistemi ile operasyonel verimliliği artırarak müşterilere daha iyi hizmet sunmayı planlıyorlar. Uzun Vadeli İş Ortaklıkları Can Balaban, Mercedes-Benz Türk'ün bayileriyle uzun vadeli iş ortaklıkları yürüttüğünü ve bayi ağının güvenilirliğinin altını çizdi. Yapılan yatırımlarla Türkiye genelinde genişleyen hizmet ağıyla müşterilere daha yakın olacaklarını ve sektörde öncü bir konumda yer almayı sürdüreceklerini belirtti.