A
Admin
Yönetici
Yönetici
Alman perakende devi Kaufland’ın temmuz ayı sonunda yayımladığı broşürde tanıttığı “vegan Hanuta” ürünü, tüketicileri hayal kırıklığına uğrattı. Market raflarında asla yer almayan bu ürünün, broşürde yer almasının tamamen bir baskı hatasından kaynaklandığı ortaya çıktı. Kaufland yetkilileri, söz konusu ürünün mağazalara hiç gönderilmediğini ve broşürdeki bilginin yanlış olduğunu bildirdi. VEGAN TOPLULUĞUNDA HEYECAN YARATMIŞTI Ferrero’nun klasik lezzeti Hanuta’nın bitkisel bazlı versiyonu olarak duyurulan vegan Hanuta, nohut proteini ve quinoa gevreği gibi alternatif içeriklerle hazırlanacağı iddia edilmişti. Özellikle vegan tüketiciler arasında büyük ilgi gören ürünün, “Hanuta Crispy Cocoa” adıyla sınırlı sayıda piyasaya sürüleceği düşünülüyordu. Ancak bu beklenti karşılanmadı ve ürün hiçbir şekilde satışa sunulmadı. RESMİ AÇIKLAMA GELDİ, BEKLENTİ BOŞA ÇIKTI Kaufland, broşürdeki vegan Hanuta duyurusunun bir basım hatası olduğunu doğruladı. Ferrero da şu anda böyle bir ürün tedarik etmediğini açıkladı. Market yetkilileri, hayal kırıklığı yaşayan müşterilerle iletişime geçtiklerini fakat broşürde yer alan ürünün stoklarında bulunmadığını belirtti. Vegan Hanuta’nın gelecekte tekrar piyasaya sürülüp sürülmeyeceği ise şu an için belirsizliğini koruyor. (SÖZCÜ)