14’üncüsü düzenlenecek yarışmaya 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisi

  • Konbuyu başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi
A

Admin

Yönetici
Yönetici
66055cca63198a575d9b85d7.jpg

IAB Europe'un paylaştığı verilere göre dijital reklamcılık sektörü, küresel sera gazı emisyonlarının yaklaşık yüzde 4 gibi bir payına karşılık geliyor. Standart bir reklam kampanyası yaklaşık 5.4 ton CO2 emisyonuna neden oluyor. 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisinde verilen ödüller, sektördeki karbon ayak izinin ölçülmesine ve azaltılmasına olanak tanıyan değerlendirme kriterleri ile dikkat çekiyor.

Bu arada kategori ödüllerinin TÜBİSAD'ın (Bilişim Sanayicileri Derneği) desteği ile elektronik atıklardan yararlanarak depremden etkilenen afet bölgesi Hatay’da bir zanaatkarın el emeğiyle üretildiği belirtildi.

Ödüller, 15 Nisan 2024 tarihinde Rahmi Koç Müzesi'nde düzenlenecek törenle sahiplerini bulacak.
 
Geri
Üst